سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت نام در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد آغاز شد

  • کد خبر: ۳۰۸۰۰
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
ثبت نام در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد آغاز شد
مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مشهد گفت: ثبت نام شرکت در کاروان طولانی‌ترین مسیر پیاده روی اربعین از این شهر آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رجبی مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مشهد گفت: اعضای این کاروان با نام کاروان پیاده انصارالحسین (ع) برای بیستمین سال متوالی، حرکت معنوی خود را از مشهد مقدس آغاز کرده و مسیر سه هزار و ۵۰۰ کیلومتری مشهد تا کربلا را با پای پیاده طی خواهند کرد.

 

او افزود: هدف از این حرکت فرهنگی و معنوی، نشر و گسترش فرهنگ عاشورا، بسط فرهنگ حسینی و تبلیغ معارف اهل بیت (ع) و قیام عاشورا، به صورت شهر به شهر و نقطه به نقطه است.

 

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مشهد ادامه داد: کاروان پیاده انصار الحسین (ع) وابسته به این مجتمع، یک کاروان مردمی است که به هیچ نهاد، دستگاه و سازمانی وابسته نیست و هزینه‌های مربوط به آن از سوی زائران و اعضای کاروان تامین می‌شود.

 

رجبی بیان کرد: این کاروان مختص مردان است و ثبت نام از علاقه‌مندان برای حضور در آن تا ۲۰ تیر ماه امسال ادامه دارد و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، مقابل خیابان حر ۲۳ مراجعه کنند.

 

او تصریح کرد: بیستمین کاروان پیاده انصار الحسین (ع) سوم مرداد ماه امسال سفر معنوی خود را به قصد زیارت عتبات عالیات از محل این مجتمع آغاز می‌کند.

 

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مشهد تاکید کرد: اعضای این کاروان پس از قرائت دعای ندبه در مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و سخنرانی یکی از مسئولان ارشد کشوری و بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، به سوی عتبات عالیات در عراق حرکت خواهند کرد.

 

رجبی اظهار کرد: اعضای این کاروان از خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان عبور خواهند کرد و با عبور از مرز شلمچه به جمع زائران پیاده اربعین خواهد پیوست.

 

او با اشاره به شیوع کرونا، افزود: حرکت این کاروان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و اعضای کاروان قبل و حین سفر از نظر سلامتی معاینه و کنترل می‌شوند.

 

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مشهد ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۳۷۱۲۳۰۵ و ۰۹۱۵۹۱۰۱۵۱۰ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->